AppShopper.com: All New Apps, Version Changes and Price Changes for iOS: Update: Jeg kjører grønt (Lifestyle)

AppShopper.com: All New Apps, Version Changes and Price Changes for iOS
App Discovery 
Update: Jeg kjører grønt (Lifestyle)
Nov 7th 2019, 14:18

Jeg kjører grønt 2.4


Device: iOS Universal
Category: Lifestyle
Price: Free, Version: 2.1 -> 2.4 (iTunes)

Description:

Registrer dine grønne reiser i Jeg Kjører Grønt-appen, og bli med på å gjøre miljøet litt bedre! Jeg Kjører Grønt er en konkurranse for alle som bor, jobber eller studerer i Kristiansandsregionen. Med denne appen kan du superlett registrere dine poeng og bli med i trekningen av fin-fine premier. Få bedre helse, gjør en innsats for miljøet og spar penger!

Last ned appen, registrer dine deltakeropplysninger – og vær med i årets Jeg Kjører Grønt-kampanje!

What's New

Designforbedringer og push varslinger

Jeg kjører grønt

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com. By using Blogtrottr, you agree to our policies, terms and conditions.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions.

Post a Comment

0 Comments